søndag 28. juni 2009

Tusen takk for en fantastisk tur

Tusen takk til alle som var med til Flor og Fjære i går. En fantastisk tur med et fantastisk vær. Bedre kunne det vel egentlig ikke blitt. Kanskje vi til og med kan si at det var en smuuuule varmt? Men vi hagegale vet å ikke klage på hageværet.

Øya var et syn. Litt preget av tørke. Men dog en opplevelse. Virkelig verd kjøreturen bort. Uten tvil. Maten var også helt utrolig.

Jeg antar at de fleste har tatt bilder så jeg legger ikke ut alle bildene jeg tok her på bloggen. Hjelpes, det ville fylt opp hele bildekvoten vi har her.
Må si jeg er imponert over alle som var med. Godt humør, selv veldig tidlig en lørdag morgen. Full fart og stormende jubel.

Neste møte kommer i nytt innlegg her litt senere.

001

002

004

003

005

006

007

008

009

010

3 kommentarer:

AnitaH2 sa...

Tusen takk for turen alle sammen, fra meg også. Ser jeg har hatt fokus på de samme motivene som TurboLotte, så hennes bilder kan snakke for meg.
En ekstra takk til Amo og Ellea for dype samtaler på vei til og fra. - I tillegg til hemningsløs hageskravling, fikk vi nemlig tid til refleksjon rundt både Familien og Menneskene mm. Jeg har tenkt MØE i dag!

Signe sa...

Den øya ser bare fantastisk ut. En gang skal jeg reise dit.

Ellen Walnum sa...

En takk til dere alle for en fantastisk tur! Jeg er helt enig med Anita i at Charlotte har fanget inn det beste og viktigste.