søndag 22. mars 2009

Farlig ombygging av Blomstertunet!!

Jeg har snakket med "Damen" på blomstertunet her i Vågsbygd. De bygger om.. og det skal bli myye større!! Hun håpet at de ble ferdige før påske, men var ikke sikker.

Jeg snakket litt med henne om at vi kunne reklamere litt for dem og de for oss for å si det sånn. Hun nevnte også at vi kanskje kunne komme en tur etter stengetid en dag å kikke litt sånn
MØØøøe som vi pleier.

Som eneste garteri i Vågsbygd, må vi jo ta vare på dem, og de oss.. eller hva?

Vel... det var bare et tips!!

3 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Jada det må vi......vi kommer i samlet tropp etter stengetid. Blir det kaos i rekkene kan vi jo bruke tau sånn som de gjør i barnehagen:-)

AnitaH2 sa...

Åhh, så kult! Best å ha tauet rundt lommeboka, kanskje?

Kristin sa...

hei, jeg er ganske treig!!!! men det skjer så mye i glasshuset. jeg stiller selv om jeg ikke bor i Vågsbygd. hilsen Kristin