søndag 28. september 2008

En bukett vakre Vågsbygd hagegal damer

Det er søndag og jeg har god tid til å sitte og leke meg litt med bloggen og alle muligheter som finnes der. Jeg fikk tips av Charlotte om PhotoScape og lastet den ned. Det var en feslig sak det!






Jeg måtte selvfølgelig leke meg litt med den også, så jeg fant fram bildene jeg tok den gangen vi hadde samling på terrassen min. Så her er altså den vakre buketten med Charlotte, Titti, Marit, Edith, Anita og Anita. Siden jeg tok bildene slapp jeg å være med på dem. Hihi......jeg avskyr å bli tatt bilde av

8 kommentarer:

elle-melle sa...

Neste gang vil jeg ta bildene.

Ellen Walnum sa...

Hehe Marit, vi får sloss om det:-)

Unknown sa...

Ha ha!! Så stilig! Så gøy at du la de inn.

amo sa...

Ja, det var jo en flott gjeng! Hehe.

Unknown sa...

Ja nå har jeg dillet litt med headingen her da. Blir helt tussete av all denne bloggingen. Litt for gøy dette.

Unknown sa...

-Sånn, nå har jeg tatt bort borden rundt bildene. Så blir det litt bedre med smilysene også. ;-)

elle-melle sa...

Det var et nydelig bilde i headingen Charlotte!

Ellen Walnum sa...

Nå ble det jo kjempefint:-) Bra jobba Charlotte. Dette med blogging er livsfarlig, jeg kan bli sittende i timesvis og dildre....