torsdag 20. mai 2010

Endelig kom våren!!!

Herlig hagebesøk hos Mete!! Fantastisk sted. Bare synd med de flotte beddene, ryddige plenen og de ekle trærne i sånne ultra ekle stooore potter! Og for ikke å snakke om utsikten! Nei.. stakkars som må bo der..

Og bare så det er sagt er vi IKKE misunnelige i det hele tatt.

Neida.. fantastisk sted. Jeg er drittmisunnelig på dere som klarer å holde så orden og harmoni i hagen. Nydelig!
Skravla gikk som alltid, og vi kunne nyte det å sitte ute uten å få istapper i luggen. Deilig!!
Heldigvis behøvde hun å få litt hjelp med å bli kvitt rester fra 17 mai. Og jeg er jo alltid superhjelpsom.. derfor klarte jeg å gomle i meg en halv milion kakestykker. Phu!

Det blir tur til Grimstad den 12 Juni. Avreise sånn ca i 08:30-tiden. Vi kjører flere biler. Så står vi friere til å dra hjem når vi ønsker eller må.
Program: Hagesenter.. lunsj.. hagesenter.. Britt Åse fra Hagegal. Tror vi må invitere henne med på lunsj. Jaaaa!!
Vi avtaler nærmere hvem som kjører med hvem osv.
Kan vi ikke si det sånn at de som er sikre på at de skal med legger inn en kommentar her?

5 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Takk for sist:) Hyggelig!

Jeg er sikker på at jeg skal være med:))

Blomsterguri sa...

Jeg blir med! Det er ikke tvil!

AnitaH2 sa...

Jeg blir ikke med...
:-(
Men kommer fryktelig og plutselig tilbake en annen gang...
:-)

amo sa...

Jeg har veldig lyst til å være med. Skal vi på to forskjellige hagesentre i Grimstad? Lurer bare litt på når vi er tilbake, det er jo Bragdøya Bluesfestival samme dagen. Har lyst å ha med meg begge deler, men vet ikke om det går.

Unknown sa...

Amo: Som jeg har forstått det, så må Audi også hjem ganske tidlig pga andre avtaler. Kanskje hvis du sitter på med henne?