onsdag 10. september 2008

Septembermøte




Frø, frukt og My little Pony!!

Superhyggelig møte hos Edith i Søgne i går. Jeg ler enda når jeg tenker på det. Som vanlig går skravla i et turbotempo, så det er ikke så lett å henge med hele tiden. Men Edith klarer å rydde kjøkken, skjenke kaffe og gi beskjæringsråd av roser fra kjøkkenet: " LANGT NED!!!" Hylte hun! Herreminn så vittig. Jeg lo i bilen på vei til jobb bare av tanken.

Ellea beskriver også godt stemningen i sin blogg.

Frø ble byttet. Jeg fikk ikke "pushet på noen " så mange frø som jeg egentlig ville. Men vi får prøve litt neste gang også.

Men noe som var helt villt, var Ediths samling av My Little Ponys!! Aner ikke hvor mange hundre det var. Men vi ble alle blanke i øynene av synet. Helt fantastisk.

En spesiell velkommen til Merethe. Nytt medlem. Hurraaa!!!

Neste møte blir den 21 Oktober kl 19. Hos Amo. Send mail til henne for veibeskrivelse.

Ingen kommentarer: