onsdag 7. mai 2008

T-skjorter?

Har kikket litt på det å få trykket opp noen t-skjorter.
Har snakket med Scan-profil her i Kr. sand ( kartheia ) og de er ganske rimelige.

Pris pr. t-skjorte blir da kr 83,-. Det blir en vanlig ( fruit of the loom) grå med logoen på brystet.
Minste antall jeg kan bestille er 25stk.

De har forskjellige farger, men tenkte kanskje at grå er enklest? For ikke å begynne å krangle om farger. -he-he.

Jeg kan legge ut for disse, hvis jeg vet at det er flere som er intressert.

Hva synes dere?

5 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Grå høres helt greit ut for meg. Prisen er det ikke noe å si på. "count me in":-)

Unknown sa...

Ja, jeg har sent en forespørsel om tilbud fra et annet sted også. Så får vi noe å sammeligne med. Hadde jo vert gøy da.

norskeyper sa...

Me too am in- så var det størrelsene da.

Unknown sa...

Vi kan bestille div. størrelser som vi vil. :-)

Linda sa...

Hei!Lykke til med HAGEGAL i Vågsbygd.Flott å treffe andre HageGLADE...Lykke til!
Hilsen Linda :))